Przesyłki dostarczane są do Użytkownika przez wyspecjalizowany podmiot świadczący w ramach prowadzonej działalności usługi przewozowe i pocztowe lub spedycyjne.
Użytkownik zostanie poinformowany o możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą elektroniczną.
Koszt dostawy: od 13,99 zł brutto.
Użytkownik zostanie poinformowany o koszcie dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą elektroniczną. Koszt dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy.
Przesyłki przygotowywane są do wysyłki po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie operatora serwisu lub po otrzymaniu autoryzacji płatności od operatora obsługującego przelewy online.
W przypadku gdy zostanie wybrana forma płatności "za pobraniem" wówczas przygotowywane są do wysyłki po otrzymaniu powiadomienia o złożonym zamówieniu z formą płatności "za pobraniem".
Po przygotowaniu przesyłki do wysyłki, zlecenie przekazywane jest do przewoźnika, która dostarcza przesyłkę do nabywcy (czyli odbiorcy przesyłki).
Czas dostawy zależy od przewoźnika, który realizuje usługę przewozu (usługę kurierską) oraz kraju doręczenia. Przesyłki krajowe doręczane są do odbiorców z przewidywanym terminem dostawy następnego dnia roboczego od dnia nadania przesyłki w godzinach 8.00-17.00. Zaznaczamy, iż termin doręczenia przesyłki nie jest terminem gwarantowanym. Przesyłki międzynarodowe doręczane są do odbiorców w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00. Przewidywany termin doręczenia przesyłki do odbiorcy waha się od dwóch do siedmiu dni roboczych w zależności od kraju doręczenia, jednakże nie jest to termin gwarantowany.
Należy pamiętać, iż przesyłki doręczane do odbiorcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. Godzin doręczeń przesyłek nie można w żaden sposób zawężać, a zatem w lokalizacji wskazanej w zamówieniu przesyłki, osoba przyjmująca przesyłkę musi czekać na kuriera.
Większość kurierów dzwoni do odbiorcy przez doręczeniem przesyłki choć nie jest to reguła. Jeśli kurier będzie próbował powiadomić odbiorcę przesyłki o dostawie to najczęściej zrobi to na kilka minut przed doręczeniem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która odbierze przesyłkę.
Sugerujemy aby w sprawach związanych z doręczaniem przesyłek kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem obsługującym doręczenie przesyłki lub naszym partnerem, który przekazuje zlecenie do przewoźnika wysyłając wiadomość na adres e-mail kontakt@smartkurier.pl. Wysyłając wiadomość należy podać numer przesyłki lub adres dostawy. Jeśli na etapie składania zamówienia podany został adres e-mail to powiadomienie o dostawie z numerem przesyłki zostało przesłane na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy spisać protokół szkody przy obecności kuriera, a następnie wysłać stosowne powiadomienie do naszego partnera przekazującego zlecenie do przewoźnika na adres e-mail kontakt@smatkurier.pl.